Polecany post

Photobucket Photobucket

niedziela, 24 sierpnia 2014

Tarta z brzoskwiniami na kruchym cieście. Mniam!





Kruche ciasto:
  • 1 kostka masła 250g (schłodzona)
  • 2 szklanki mąki (1 szklanka mąki pszennej, 1 krupczatki)
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 żółtka
  • 1 cukier waniliowy
  1. Wszystkie składniki łączymy ze sobą, pamiętając o tym, że masło szybko się ociepla i zrobi nam się kleista więc dość szybko musimy poradzić sobie z urobieniem ciasta
  2. Wyrobioną kulkę ciasta wkładamy do lodówki.
Brzoskwinie drylujemy i układamy na cieście, już wyłożonym do formy. Zostawcie trochę ciasta aby pokryć z wierzchu tartę:) Ja wykorzystałam brzoskwinie z mojego ogrodu  także miałam pewnośc ze są słodkie, więc jeśli nie macie takiej możliwości najlepiej jest spróbować na bazarku czy sprzedawane brzoskwinie nadają się do tarty - żeby nie była zbyt kwaśna lub nie miała posmaku goryczki.  Tartę pieczemy w 180topniach do zrumienienia w zależności od piekarnika. Ja piekę swoją ok 25min. Życzę smacznego!











BON APPETIT!

Brak komentarzy:

Photobucket Photobucket