Polecany post

Photobucket Photobucket

piątek, 30 maja 2014

Mozarella z pomidorami, gorgonzolą, tuńczykiem i sosem miodowym

 
 
 
 
Coś prostego kiedy nie mamy zbyt wiele czasu i mamy ochotę na coś lekkiego. Uwielbiam tę porę roku kiedy o każdej porze dnia i nocy mogę pobiec na ogród i przynieść świeże warzywa do moich przekąsek. Dzisiaj była to sałata, którą świeżo zerwaną wykorzystałam do sałatki, którą zrobiłam ''bo chciało mi się każdego produktu z osobna'' :) Postanowiłam skleić to w całość i wyszła smaczna sałatka z sosem miodowo-musztardowym ( bo właśnie na niego miałam ochotę w pierwszej kolejnośći:D)
 
It's not much to talk about...just simple salad story on the Ann's plate. Everything in this salad found its place because of my hesitation ''what to eat'' - in the end of long thinking, I decided to put all of this together in one dish:) Green lettuce from my garden, tomatoes and mozarella with blue cheese, tuna and honey-mustard sos(1/1).
 
Co musisz zrobić:
  1. Sałatę ułóż na talerzu
  2. Pokrój mozarellę na duże plastry - to samo zrób z pomidorem
  3. Rozłóż pokrojone plastry na liściach sałaty
  4. Posyp odrobiną soli i świeżo mielonego czarnego pieprzu
  5. Na środek sałatki wyłóż tuńczyka z oleju
  6. Posyp wszystko pokruszoną w rękach gorgonzolą
  7. Polej sosem
Sos miodowo-musztardowy
  • Dwie łyżki miodu + dwie łyżki musztardy np. delikatesowej
  • Jeśli chcemy uzyskać więcej sosu zwiększamy odpowiednio proporcje zawsze to będzie 1/1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BON APPETIT!

Brak komentarzy:

Photobucket Photobucket