Polecany post

Photobucket Photobucket

niedziela, 13 kwietnia 2014

Rożowo mi - czyli koktajl z buraków!


INGREDIENTS:
  • 5 small and cooked sugar beets
  • a piece of leek (chopped)
  • 300ml of yougurt
  • half glass of milk or water
  • black pepper
  • salt
  • and of course green persley
First of all, chop the beets into small pieces then mix it all together, add spices and serve with fresh green persley.


Zadecydowalam, że będę pila więcej kolorowych przysmaków. W tej chwili była to zielona herbatka, woda z cytryną lub kompot z malin. Brakowało mi witamin które bym mogła w każdej chwili pochłonąć w pracy bez obaw że nie zdążę czegoś zjeść czy będę miała za mało czasu żeby w ogóle się za to jedzenie zabrać. Znalazłam sposób i od tej pory te przepysznie kolorowe koktajle zabieram ze sobą do pracy i popijam kiedy tylko mam ochotę. W ten sposób nie jestem zbyt szybko głodna i mam pewność, że porcja witamin jest dostarczona.
I oto jest wiosenny koktajl z buraków i pora z dodatkiem naturalnego jogurtu i pietruszki:)
Może ktoś z was zna lepszy przepis na różowe co nieco?

SKŁADNIKI:
  • 5 małych i ugotowanych buraczków
  • kawałek pora (posiekany na małe talarki)
  • 300ml jogurtu naturalnego
  • pół szklanki wody lub mleka (gdy koktajl jest za gęsty)
  • czarny pieprz
  • sól
  • świeża zielona natka pietruszki

 Buraki najpierw kroimy na małe kawałki żeby pomóc troszkę blenderowi a następnie wrzucamy wszystko do jednej misy i blendujemy. Doprawiamy do smaku, dorzucamy natkę i gotowe:)
Podajemy z zieloną pietruszką na wierzchu.




BON APPETIT!

Brak komentarzy:

Photobucket Photobucket