Polecany post

Photobucket Photobucket

środa, 16 kwietnia 2014

Jajo w chlebie z szynką parmeńską i chilli !:)



Kolejne śniadanko z cyklu Breakfast at Ann's. Dzisiaj postawiłam na świetny pomysł, na który wpadłam kilka dni temu ale z papryką zamiast szynki. Dzisiaj nie miałam papryki na stanie ale wygrzebałam z lodówki kupioną kilka dni temu - szynkę parmeńską. Postanowiłam ze zawinę ją na brzegach chlebka i tak samo jak papryka będzie stanowić podporę dla surowego jaja, aby mi nie uciekło:) Dodałam do tego świeżą natkę pietruszki i chilli. Wszystko włożyłam do tostera i zapiekłam. Smaki się powiązały a po przekrojeniu żółtko jaja odrobinę wypłynęło co dalo świetny efekt. Można to śniadanie zaliczyć to przedświątecznych:)  Zapraszam do wypróbowania!:)









Ważne jest aby posmarować spód kanapki i wierzch, masełkiem żebyśmy nie musieli
zdrapywać jej nożem z tostera:)


+ mozarella i rzodkiewka....mniam!

BON APPETIT!




Brak komentarzy:

Photobucket Photobucket