Polecany post

Photobucket Photobucket

czwartek, 18 czerwca 2015

Na słodko. Zdrowa czekolada na bazie z avocado w cieście francuskim



Każdy z was ma pewnie czasami ochotę na cos słodkiego. Wszyscy wiemy, że zbyt dużo słodyczy wpływa negatywnie na nasza skórę, samopoczucie i ma zły wpływ na nasze zdrowie i figurę. Ja jestem dumna z tego, że należę do tych którym coś słodkiego wystarczy raz na jakiś czas kiedy hormony sprawiają  nam psikus. Mimo tego, że tak rzadko jem słodkości to po ich zjedzeniu zawsze odczuwam negatywne działanie sztucznych składników.
Pomyślałam żeby coś na to zaradzić skoro chwila przyjemności ma uprzykrzać mojej skórze życie. Od czasu do czasu robię batoniki z płatkami owsianymi, piekę ciasto z batatów bez mąki i cukru...to wszystko już było i znajduje się na blogu. Tym razem zrobiłam coś co smakuje jak czekolada a jest o niebo zdrowsze i ma mnóstwo składników odżywczych i witamin.
Właśnie...smakuje jak czekolada, a wcale nią nie jest. Więc co tam włożyłam? Podstawa jest avocado i kakao, zobaczcie co jeszcze dałam do tej pysznej masy i co z nią zrobiłam poniżej:)

Co potrzebujesz:
  • Avocado
  • 2 banany
  • Jabłko
  • 4-5 łyżeczek kakao
  • 1 łyżeczka miodu
  • ciasto francuskie
  • 1 rozbełtane jajko
Jak to zrobić:
  1. Wszystkie składniki blendujemy, oprócz kakao i miodu
  2. Dodajemy kakao, mieszamy i na koniec dodajemy miód do smaku
  3. Ciasto francuskie tniemy na średnie prostokąty, wkładamy powstałą masę i zamykamy każdy prostokąt
  4. Smarujemy każdy prostokąt rozbełtanym jajkiem i nacinamy ciacho (para musi mieć ujście, w przeciwnym razie wszystko wypłynie na wierzch.
  5. Pieczemy do zrumienienia w 180 stopniach




Brak komentarzy:

Photobucket Photobucket