Polecany post

Photobucket Photobucket

wtorek, 22 lipca 2014

Breakfast at Ann's - proste i szybkie Jajo w Chlebie z czosnkiem niedźwiedzim :)



Stary i sprawdzony sposób na pyszne śniadanie - jajoooo. Zwykłam tak mówić jak byłam mała..'jajooo chceee' no i mam - moje śniadania to przeważnie Jajo. Jajo w kokilkach, jajo w chlebie, jajo jako omlet, jajo na miękko...itd..
Z racji tego, że lubię łączyć pomidory z oliwkami, wykorzystałam je to tego śniadania:)

 Co potrzebujesz (1 porcja):
  • 1 jajo
  • 1 kromka chleba
  • 1 łyżka oliwy z oliwek lub łyżeczka masła
  • bazylia
  • 1 pomidor
  • kilka oliwek
  • sól
  • czarny pieprz
  • czosnek niedźwiedzi
  • plaster żółtego sera (opcjonalnie)
  1. Wykrajamy środek z przygotowanej kromki chleba i wlewamy oliwę na patelnię
  2. Na rozgrzana patelnię wkładamy obie części chleba
  3. Wbijamy do środka całe jajo i dodajemy przyprawy - sól, pieprz i posypujemy wierzch łyżeczką suszonego czosnku niedźwiedziego
  4. Smażymy tyle - zależnie jaką konsystencję jaja lubimy. Ja osobiście lubię to odrobinę płynące czyli na miękko:)
  5. Całość jeśli chcemy możemy przykryć żółtym serem i drugą częścią chleba aby ser nam się rozpuścił, a jeśli nie to zróbcie jak na fotografii - czyli kilka oliwek, bazylia i pomidor pokrojony na ćwiartki i posypany solą i świeżo mielonym czarnym pieprzem.
  6. Smacznego!












BON APPETIT!

Brak komentarzy:

Photobucket Photobucket